close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של אימון EMS

מערכת שורשיט אדר א, תשעט24/02/2019

עד היום יצא לכם לשמוע פה ושם את על אימונים שונים של EMS אבל אין לכם מושג אמיתי על מה מדברים? אם כך, כדאי שתקראו

תגיות:
מתי בפעם האחרונה באמת אהבתם את מה שאתם רואים במראה? והאם לא הגיע הזמן שגם אתם, כמו אחרים, תתחילו להשקיע מעט בגוף שלכם? אם הבעיה היא לא עצלות אלא שפשוט אין לכם
זמן לכך, כדאי שתדעו שאנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם. בעידן שבו אנחנו חיים כולנו רצים ממקום למקום ללא הרף, בין אם זה לעבודה, לבילוי עם חברים או שרוצה ריצה בין החוגים של הילדים. לכן עולה השאלה, איך בכלל אפשר להכניס בכל הלו"ז הצפוף הזה עוד אימוני כושר של שעות ארוכות? אם זה נשמע לכם מוכר כדאי שתדעו שאימוני EMS לא במקרה הפכו ללהיט גדול ובהחלט הגיע הזמן שגם אתם תנסו זאת. אימון EMS לא רק חוסכים לכם זמן אלא גם מובילים לתוצאה נפלאה, אז למה לחשוב פעמיים?

מה זה אימון EMS?
עד היום יצא לכם לשמוע פה ושם את על אימונים שונים של EMS אבל אין לכם מושג אמיתי על מה מדברים? אם כך, כדאי שתדעו שלמעשה מדובר על סוג של חליפה שאתם לובשים אשר מלאה באלקטרודות. אותן אלקטרודות למעשה מכווצות את השרירים וזה מה שגורם לכך שהן מחזקות את הגוף ובסופו של דבר מובילות לתוצאה הרצויה. התוצאה של אימון EMS היא גוף חטוב כמו שתמיד רציתם, והכול תוך 20 דקות של אימון ביום, כמה פעמים בשבוע! מעבר לכל שיש כאן קיצור משמעותי של זמן האימון, יש כאן גם שילוב של כל היחידות המוטוריות בו זמנית, מה שמסביר מדוע בסופו של דבר הגוף נהיה חטוב ויותר ונראה אחרת לגמרי. אל תדחו את האימון הראשון שלכם ב EMS כי אין ספק שגם אתם, כמו אחרים, תתלהבו מאוד מהעניין הזה.

האם האימונים האלה יקרים?
קשה לדבר על אימון מודרני כל כך כמו אימון EMS ולא להזכיר את העלויות, כי הרי כולנו יודעים שכאשר מעורבת טכנולוגיה מתקדמת, לרוב העלויות אינן שוליות. לכן, אם גם אתם יכולים לבחור מקום שבו תעברו את האימונים הללו במחירים יותר נוחים וסבירים, למה שתתנדבו לשלם יותר במקומות אחרים? כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם כמה מרכזים שבהם ניתן לעבור את החוויה הזאת ולברר:

• האם ניתן יהיה לעבור את האימון בכל שעות היום
• כמה זה עולה
• מה כולל האימון
• האם ניתן לעשות גם כרטיסייה שתוזיל כל אימון

שימו לב שצריך גם לקבל הדרכה במהלך האימון. כלומר, זה שלא שאתם יכולים ללבוש לבד את החליפה ולצאת לדרך, שכן רצוי שאיש מקצוע שלמד את התחום הזה ילווה את האימון שלכם. כך תוכלו להרגיש בטוחים יותר וכך תדעו שיש לכם את מי לשאול שאלות במהלך האימון עצמו. זו הסיבה שבגללה כדאי גם לקרוא מידע אודות המקום שאליו אתם פונים ושבו אתם חושבים לעשות אימונים אפקטיביים כאלה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה